lørdag 21. februar 2009

Lørdag:)

Uff våkna i 10 tia i dag da,igjen-.-xD
skjæremeg,har drukket altfor mye kakao og spist litt for mye godteri i dag da,var shithyper daxD
Uff..hehe,,snakka med ...Kevin,Tanja,Kristoffer/Sander, Stephanie,Emmely,Johanna,Lara,Joakim,Siri på en gang da,værste stressxD
men til slutt snakka jeg bare med Tom og Tanja da<3
hooi,idag sa jeg myye...sa at jeg elska tom overalt på jord til han å altxD dt er jo sant da men lælxP
hehexD
menmen,...
tilslutt ble jeg litt sur på han..:/
fordi han så på tv,,å da kunne han lissm ikke snakke med meg imens-.-
Dt går jo lissm ann å gjøre dt da,men tydelighvis ikke for han-.-
men så slutta han å se på tv for han merka at jeg ble sur på hanxD
hehe<3
jaja:P<33
Nicklas Ligger over da:P
men akkurat nå sover han^^XD
hEhe: )
dagen i dag har vært litt sånn spesiel kan man sixD
hehe:P
Jeg å Tom er på en måte sammen da,alle seier dt;)
vi liker hverandre utrolig godt dt gjør vi:)
men vi har vært sammen før:)
hmm,får bare se ca som kommer til å skje med oss:)<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar