torsdag 19. februar 2009

Faan jeg er bare så dum i hode!

En hel uke nå har jeg å Tom lissm holdt på med hverandre:D
ligget vedsiden av hverandre på en skikkelig liten å trang sofaxP<3
var litt digg å ligge sånn med han da,menemen:/
Å se han hver dag gjør dt bare så vanskeligere....
Hmm,,,
På mandagen sa jeg at jeg skulle spørre han,men gjore jeg dt? NEI!
På tirsdagen skulle jeg spørre han igjen men jeg gjore dt heller ikke da !!!
å dt samme som igår å idag;@
MEN HAR JEG SPURT HAN? NEEEEEI!
å dt som irriterer meg er at han har heller ikke spurt meg!
Å han lurer på koffer jeg er sur?!
FOR EN IDIOT!
+ at TANJA driver å maser som et reint helvete...



Hater han bare fordi jeg elsker han:(:
Elsker alt med han...........(L)
vil ha han tilbake<3
men dt kommer vel ikke til å skje :'(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar