søndag 25. januar 2009

19.55??

Fy faen så dårlig gjort av pappa....
måtte hjem syyykt tidlig i dag:(
19.55 for faan!!!
jeg er 13 å måtte hjem...xD
haha,,,bare fordi han ikke gadd å hente meg senere???
hva faan da!!åå...
alle skulle dra hjem til Mia...
Å vel ja,,jeg blir litt sånn sjalu når han Tom er der med nok av andre single jenter å sånn:(
vil heslt ikke at han skal være med andre jenter enn meg..
bare han ser på en annen jente i 2 sec så blir sjaluxP
fy søren...Pia-bimbo kjerring....ho var på bowlinga mens jeg,Tom,Tanja,Jonas og Daniel var der,
å han Tom glana så jævlig på ho,,jeg klikka helt inni meg,men jeg sa ikke noe da...hmm
kanskje jeg skulle ha sagt noe...;@
menmen,,ble sikkert litt sjalu han å da når jeg ble forlovet og snakket skikkelig lenge med han Kevin(Kev94) i går;)
men dt var jo for å gjøre han Tom sjalu da!
Jeg liker ikke at han Tom er med andre jenter,har lyst til å si dt men....jeg gjør dt ikke læl....
Får bare holde han unna de andre jentene så lenge jeg kan da:(
hmm....har egentlig littt mistanke....menmen...............................WhateverxD
nei,,,tror ikke han er utro da!:).........Håper iallefall ikke dt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar